-

Hej alla solstrålar!
Hoppas ni inte är arga på mig för att jag inte skrev något mer igår trots att jag lovade.
Haha :) Men jag var verkligen SÅ trött efter arbetsdagen. Som tur är har jag en pojkvän
som skämde bort mig med godis och annat mysigt. Jag är glad att jag har honom!!

Idag är det långfredagen och det är underbart väder ute. De där två regndagarna som
kom är nu försvunna på riktigt hoppas jag. Nu ska jag måla naglarna och mysa ute i
det vackra vädret. Föresten så har jag fått världens fetaste finne i pannan. Jag ska försöka
få bort den på något vis. Någon som har något tips?!

Ut med er ni också så lovar jag och svär att vi hörs sen :)
Pussar och kramar från Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback