Ännu en härlig dag

Hej på er!
Idag är det tisdag och även idag är det en solig dag. Hur underbart är inte det?!
Jag vet inte hur det är för er, men för mig är sol och värme någonting som sprider
glädje och energi. Därför är jag oerhört tacksam och glad över vårvädret!!

Föresten, igårkväll så åkte jag hem till Josefin och umgicks med lite folk.
Lugn, trevlig kväll med "jag har aldrig" - spelet och massor med skratt!


Jag och min älskling hann knäppa några kort innan han var gullig och
körde mig dit. Jag hade faktiskt mina skinnbrallor på mig för en gångs skull!

Och såhär mysigt hade vi sen! Här ser ni Josefin och Ludwig på bild.
Om ni undrar vad dom gör så kan jag meddela att dom gör en musikvideo.

Och såhär ser jag ut idag! Tack vare det underbara vädret så promenerade
jag upp till Vretstavägen, alltså hem till pappa. Dock så blev det en slö
promenad på grund av att jag fortfarande är snorig och lite krasslig i halsen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback