Äntligen fredag!

Hejhej.

Alarmet ringde 04:50 imorse. Det var riktigt jobbigt att ta sig upp ur
sängen kan jag lova.
Speciellt när man har en varm pojkvän som får
ligga kvar och fortsätta sova sött! Men jag lurade mig själv och tänkte
"Det är fredag, så när du kommer hem får du sova hur mycket du vill"
Och det ska jag göra också. Så fort jag kommer hem ska jag slänga
mig i sängen och sova ett par timmar.
Får se vad kvällen erbjuder. Det visar sig. Är sugen på både det ena
och det andra. Typiskt mig!! Jag vill alltid göra allt på en gång, men det
är ju inte så lätt tyvärr.


Snart är det lunch och det tackar jag för! Fyfan vad min mage kurrar!
Plus att det är supergod mat idag. Chicken nuggets, sötsur sås, ris..
Och apelsinjuice på det. Mums säger jag bara!!

Nu fortsätter svenskalektionen.
Puss&kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback