Att överraska är roligt... när det går som planerat

Idag är det den 23 april och min pappas namnsdag! Göran står i
almanackan.
Jag tycker att det är mysigt med namnsdagar. Dock så
förstår jag inte riktigt de som firar med dyra presenter och så vidare.
Det har man födelsedagar till! Men att överraska med någonting litet
är väl alltid roligt! Och det är precis vad Simon och jag har gjort.
Vi har bakat en kladdkaka till honom, och så skulle vi åka upp och fira
och överraska, men så är han inte hemma! Haha, vilken tajming!!
Som tur är kommer han när som helst :) Då blir det fika och mys.

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats som ska vara klar tills
imorgon.
Föresten så ska jag visa er vad Simon har skrivit för en
uppsats. Jag grät av glädje när han visade mig den, det är en sak
som är säker!!
Ni ska få se, ni ska få se! Det kommer :)

Hörs sen!
Puss så länge ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback