Berg flyttar in (med en varm filt som sällskap)

God kväll!

Kollade precis klart på Berg flyttar in. Vet inte om jag tycker att
programet är så jättebra. Men jag tittar tack vare att Carina är så
otroligt vacker. Vilken underbar människa hon verkar vara alltså!
På alla sätt och vis verkligen. Och hon har en sån otrolig charm.

Är det någon som inte håller med mig? Tror inte det va..

Jag sov från 18-19:30 idag. Det ska mycket till innan jag somnar
sådär på dagen, så ni kan ju gissa hur trött jag var
(och är)
Vaknade av att Simon höll på med maten ute i köket. Han skulle
laga köttfärsås och spagetti och överraska sin älskling. Men oops,
hon vaknade.. Men tanken var ju god! Vi hjälptes åt istället, och det
är ju mysigt det också. Jag älskar att laga mat tillsammans!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback