BILDER OCH MINNEN

Bilder betyder verkligen massor för mig! Tänk vad mycket man minns på grund
av alla bilder man tar. Tänkte slänga upp några godingar så ni får se :) Enjoy!

Jag och Simon i Göteborg på semester med hans familj sommaren 06

Och på Liseberg smygfotade vi Linda Bengtzing. Ser ni henne i bakrunden?
Hihi! Och titta så liten och söt min pojke var!

Hanna och jag under moppetiden! Haha :)

Så smååååååå och nykära;*





Vår första "pussbild" någonsin, och den togs på Vidåkersskolan :)

Mys i sommargräset

Sommaren 2007 då vi firade Midsommar i sommarstugan

Rimfm' festival 07

I bilen påväg dit... Lillasyster och jag!

Det började spöregna under konserten och när vi åkte hem såg jag ut såhär..




Min söta lilla kille. Så snäll han ser ut! Haha :)

Året var 07 tror jag

Vi var ett mongopar redan då :)




Haha! Det här kommer jag ihåg. Jag satt och pratade med honom och så
VIPPS blev det tyst. Han somnade!!

GODISRÅTTOR! Ser ni datumet: 2006/09/17, länge sen <3

Simon gick ut 9:an

En LITEN Hanna och en LITEN Jenny. Vilka underbara tider!!

Min rumpa, Hannas rumpa. Vilken nödvändig bild!! Nyårsafton 05-06 iallafall,

Här skulle vi på storaststers Thereses bröllop

Min lillasyster och jag innan farfars 60års kalas!

Sysslingpuss :)

Julafton 07. Jag, pappa, Anne-Elise och Isabell

Balen 08

Balen 08

Skolavslutning 08. Jag, Astrid och Emelie




Pandan och Elefanten på sommarjobbet;*

Sommaren 08

Det var här jag och Cicci lärde känna varandra... :)

Nu orkar jag inte lägga upp fler, men jag har MILJONTALS bilder som jag
skulle vilja visa er.
Får bli en annan gång. Nu fick ni lite iallafall :) Puss då!


» sara

"Simon gick ut 9:an" och han gick med sandra lundberg, hah!

2009-04-30 // 16:46:59

så vacker är du jenny :)

2009-05-09 // 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback