Den där jäkla sumpen (i glaset)

Jag har alltid druckit mjölk på samma sätt. Så länge jag kan minnas
iallafall.
Alltid i glas, aldrig i mugg eller någonting liknande. Det måste
vara ett genomskinligt glas. Helst iallafall.

Jag älskar mjölk och har alltid gjort. Men jag dricker det på ett speciellt
sätt.
Vissa lägger märke till det, andra inte. Jag själv tänker inte på det
så ofta, men ibland händer det när jag dukar av efter middagen och lägger
märke till vilket som är mitt glas.

Det jag vill komma fram till är att jag ALDRIG dricker upp all mjölk. Jag
lämnar aldrig glaset tomt. Fråga mig inte varför, för jag vet inte. Det bara blir
så av någon anledning. Jag tänker inte på det, men jag vet att jag alltid
lämnar "sumpen" och häller ut den i diskon. Tänk vad mycket mjölk jag
heller ut egentligen. Tänk vad pengar!! HAHA.
Varje måltid, varje dag...

Fyfan vilken ful ovana jag har... Eller finns det någon som gör likadant?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback