En bra tisdag

Hej på er!

Idag är det en bra dag.
Går bara till klockan tolv i skolan, sen ikväll har vi
hårdvårdskväll på frisörskolan. Jag ska ta med mig pappa och Anne-elise.
Pappa ska klippas och jag hoppas att jag kan få honom att acceptera en
hårfärgning :) Vi får se om jag lyckas. Jag ska göra allt jag kan!!

Bilder kanske tas ikväll, ni får kika in sen och se efter!! Att se pappa med
hårfärg i huvudet är någonting som man INTE gör varje dag. Så missa inte!!
Eller vad säger du, papsen?

Nu ska vi vandra upp till frisörskolan där resten av skoldagen ska tillbringas.
Ha en bra dag allesammans, för det ska jag ha.

PUSS


Hihi, vi lyckades övertala honom. Vad gör man inte för sin dotter??? :-)

2009-04-29 // 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback