Fan vilken lång lista!

Lovar du att vara ärlig? Ja, såklart.
Du heter: Jenny Maria Isabell Söderlund

Smeknamn:  Jempis, Jämpa

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Behåller jag för mig själv

Beroende av: Min familj, kärlek, godis och coca cola
Vad tror folk om dig?: Att jag är rolig och snäll, men kanske lite uppkäftig?

Stämmer det?: Jadå, det gör det.
Vad får du oftast komplimanger för?: Olika. Tex, att jag är fin utan smink
Vad säger du för att imponera på någon?: Haha. Inget speciellt.

Hur imponerar man på dig?: Dom som har lyckats vet
Brukar du skratta för dig själv?: Det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du är bäst, vi måste ses imorgon"

Var bor du?: Vingåker

Trivs du där?: Ja, jättebra!

Äger du några converse: Jajamen

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin

Brukar du bli för full: Nej

Vad har du för mobil operatör: Comwiq

Är du allergisk mot något: Pollen bara

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jenny" eller "Hallå"

Vem ringde du senast?: Simon

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han sa att han var utanför dörren

Antal timmar sömn inatt: 9,5 timmar

Sov du ensam: Nej, jag hade min älskling bredvid mig.

Brukar du komma i tid: Oftast så
När mår du bra: När min familj och min pojkvän är lyckliga och när saker går som planerat.  

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Lycklig, kär och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag nog
Vad tycker du om fötter: Jag använder dom inte som gosedjur iallafall

Vad saknar du: Mina gamla vänner som jag inte träffar så ofta längre

Hade du en bra kväll igår: Ja, tills jag skulle gå och lägga mig då discogrannen satte igång!

Favorit dryck på morgonen: Oboy eller te

Rakar du benen: Ja, såklart.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika

Är du blyg?: Verkligen inte!

Sysslar du med någon idrott: Nej..

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mycket roligare!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae...

Har du spytt offentligt: Ja, vem har inte det?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa i motvind
Är du nöjd med ditt liv: Absolut! 
Är du bortskämd: Ibland kanske..  

Vad gör du i morgon: Äter påskmiddag med familjen i Katrineholm
Vad är det värsta du vet?: Fulla äckelgubbar, snusare, lögner och otrohet 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det beror på hur mycket jag har såklart.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: INGEN

Vad längtar du till?: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag hoppas det

Vad använder du för shampoo?: Olika..

Vad är det finaste du fått?: All kärlek som Simon och min familj har gett mig!

Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu: Ja, absolut!

Du samlar på: Kläder, skor, väskor och bilder 

Gröna eller röda äppeln: Mörkgröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Simon, Sandra eller Hanna

Gillar du golf: Nej, usch. Det är ingenting för mig.

Vilken tid gick du upp idag: Halv tio

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, hemma hos pappa.
Har du strumpor på dig nu: Japp, svarta

Är det okej att gråta: Eh, ja!

När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa och resa!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, faktiskt inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika

Har du piercing: Bara hål i öronen

Vill du gifta dig: Absolut!

Vill du ha barn: Klart jag vill

Solar du ofta: Nej, inte nu för tiden.

Är du bra på att laga mat: Ja, det måste jag säga. 

Är du flygrädd: Nej, det är ju coolt att flyga!

Hur vig är du: Vig och vig, jag vet inte

Är du musikalisk?: Nej, men jag sjunger alltid 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Daim

Tror du på ett liv efter döden: Nej, jag tror inte det 

Tycker du om sushi: Har aldrig ätit

Vad äter du helst när du ser på film: Godis och chips såklart

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej, men jag tycker inte om att ligga där i stolen direkt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, tyvärr
Biter du på naglarna: Har gjort i 10 år säkert, men nu har jag äntligen slutat!

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Tyvärr, men näst intill aldrig. 

Senaste låt du hörde: Någon av dom som är på skivan ute i bilen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback