Fredagskväll

Måste bara erkänna att mitt bloggberoende är enormt! Hur fan kan det var så?
Hur kan det vara så att man är helt besatt av att skriva på Internet i en blogg?! Knepigt...

Hur som helst, det är som det är.
Jag har varit hemma från skolan idag också. Simon också för den delen. När klockan ringde
imorse så var han så varm att det inte gick i ta i honom. Jag skojar inte. Han hade alltså fått
feber. Lagom jobbigt! Så vi båda har legat i sängen och försökt återhämta oss så mycket som
möjligt. Jag har väl lyckats väldigt bra jämfört med Simon. Han är fortfarande väldigt krasslig!

Men sjukdomarna hindrar oss inte, imorgon ska vi gå upp klockan 04:00. Klockan fem startar
vi bilen och beger oss mot Ullared. Det ska bli roligt, för jag är nämligen sugen på shopping!!
Jag tänker såhär: Så länge det finns Alvedon och vatten så får Simon klara sig :)
Titta vad duktig jag var förut. Jag lagade och serverade mat till min sjukling!

Nu ska jag krypa ner bredvid honom innan han tröttnat klart på mig och mitt bloggande.
Det vore ju bra om han inte hann trötta ihjäl sig redan. Det har liksom gått två dagar bara!! Shit.

På söndag får ni se allt vi har shoppat! Roligt va?! Nu ska jag och min älskling sova. Pappa och
Anne-elise gör redan det. Det blir en tuff morgon imorgon. Det krävs att man är utvilad...
Godnatt sötnosar. Vi hörs!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback