Halv tolv?! Förvånad själv

Åh... Godmorgon på er!!
Jag sov till halv tolv idag. Det är inte likt mig. Jag brukar faktisk inte alls sova länge.
Och för att inte prata om mitt nattsällskap, han vaknar sju för det mesta.
Nåja, det var iallafall skönt att sova ut, och faktiskt så var det mysigt att vakna upp
hemma hos pappa. Det var ju ett tag sen! När både Simon och jag hade vaknat till
ordentligt så berättade vi båda två om nattens drömmar. Ingen av oss hade drömt
någon realistiskt. Men vi började dagen med ett gott skratt iallafall! Och det skadar ju inte!!

Nu är frukosten uppäten och jag är mätt som en gris.
Idag ska jag hem till mamma i Katrineholm. Det var också ett bra tag sen.
Ska bli så mysigt så att få träffa henne :) Vad ska ni hitta på idag då?

Puss Jenny!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback