Happy day!!

Hej sötnosar

Jag har haft bästa dagen på länge! Mycket beror på att jag känt mig pigg som en mört och allmänt bra helt enkelt.

När jag kom till skolan frågade Bea (min frisörlärare) om jag kände för att ta emot en klippkund. Självklart svarade jag ja, trots att jag inte alls kände mig förberedd på en fläck. Jag hade planerat att göra frisyrer på dockhuvuden. Men sagt och gjort, jag klippte en jättetrevlig tjej, ganska så ung, och jag måste säga att jag själv såg att resultatet blev jättebra! Modellen blev också jättenöjd och inte nog med det, Bea också. Hon gav mig ett MVG!! Hur bra kändes inte det på en skala?! Ett tresiffrigt betyg är någonting alldeles extra!!

Det som gör att jag trivs ännu mer i skolan är NI!

Världens bästa Jessika och Viktoria!!

Elin :) Såklart är Cicci inräknad också. Men henne fick jag ingen bild på.
Såhär har vi det varje dag! Som Viktorias motto lyder: SKRATTA!


» elina

iiiih viktoria är söööt :) och ni med

2009-04-15 // 20:36:00

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OOOOOMGGGGGGGGGGGG JENNY! JAG MENA INTE ALLVAR MED DE DÄR MED YOUTUBE ALLTSÅ... FY FAAAN hahahahahahahah

2009-04-16 // 00:41:21

lägg märke till mitt feta tuggummi i munnen!! hahahaha ja döööör av garv här ... guuuuud, bäst är ni tjejor!

2009-04-16 // 00:50:09

GRATTIS! Du är jättebra! Vi är stolta över dig!!

2009-04-16 // 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback