Hemma igen!

Hallå på er!

Nu är vi hemma efter en helg i Ullared. Vi åkte klockan fem i lördags morse.
Vid sjutiden igår kom vi hem igen. Jag kan bara säga att jag har haft det mysigt och roligt.
Är helnöjd med precis allting. Eller nej, förutom en sak - Att jag hade sjukt svårt att sova.
Pappa, Anne-elise och Simon vet varför. Haha!

På vägen dit stannade vi och åt smörgåståra som vi hade med oss.

Simon i bilen

En glad Anne-elise!

Efter en halvdag med shopping så var det dags för lunch ute i vårvädret! Det blev
hamburgetallrik med en kall Cocacola till. Hur gott som helst!
Här ser ni ett mätt och belåten Simon!

På kvällen gick vi ut och åt. Titta vilken smarrig kebabtallrik jag tryckte i mig!!

Pappa, jag och Anne-elise i kvällssolen. Hur underbart som helst!

Världens bästa pappa och jag.

Igår besökte vi en spännande butik med snusksaker i. Ni förstår kanske vad jag menar.
Simon tyckte iallafall att det var roligt, medan jag mest skämdes och ville gå därifrån.

På vägen hem åt vi på Mc'donalds!

Hela resan slutade med att Pappa och Anne-elise köpte en bil! Snygg va?!

Jag är somsagt helnöjd! Som ni märker har det blivit en väldigt onyttig helg, men
det gör mig ingenting alls. Jag älskar sånt!! Tack för en mysig helg!!


langa upp bilder på det du har handlat! jag är jättenyfiken älskling!

2009-04-06 // 12:13:00
» JENNY

2009-04-06 // 20:50:11
» JENNY

Tack själv! Vi tycker också det var superkul! Tack för trevligt sällskap.

Kram Anne-Elise och pappa

2009-04-06 // 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback