Jag är för det mesta en upptagen person. Eller?

Hej söndag, och hej på er!

Kan tänka mig hur ni har haft det de senaste dagarna, ni som läser min blogg.

Ni har startat datorn, längtat efter att få skriva in missjjempa.blogg.se på internet-
raden, hoppats att jag uppdaterat med bilder osv, skrivit massor med rolia saker,
gått in på den och tänkt "vafan skriver hon inte för? jag blir tokig" Erkänn!!

Nå.. Jag har haft fullt upp helt enkelt.
I fredagskväll myste jag och Sandra hemma
hos mig med tacos. Vi lagade mat tillsammans och hade det jättemysigt och lugnt
hela kvällen. Ibland behöver man ta det lugnt tillsammans och dela tankar osv..
Tack för en mysig kväll gumman!!

Igår var det lördag och min väckarklocka ringde klockan sju på morgonen. Det var
dags att gå upp till arbetet! Jobbade till 15 och hade en riktigt varm dag på jobbet.
Stod ute hela dagen med svarta långbyxor, svart lång skjorta och varma skor, i
ungefär 25grader varmt i solen(?) Men jag bet ihop och det gick ju faktiskt riktigt bra!

Kvällen bjöd på kubb, grillning och kvällsmys med massor av folk här i Vingåker.
Riktigt trevligt faktiskt trots att jag var hur trött som helst efter arbetstimmarna. Nu
känns det verkligen att sommaren är påväg, och jag ÄLSKAR det!!

Idag är jag och min man otroligt trötta. Vi har legat i sängen och kollat på Robinson
eftersom att vi missade det igår. Så jävla nice att Billing fick packa väskan och åka
hem igen. Vilken otroligt jobbig kille alltså!! Han gillade jag verkligen inte... Och just
nu hejar jag på Jarmo och hans gäng! Nästa vecka ska väl Christian ut iallafall?!

Efter att vi kollat klart rååååååååååkade vi somna.. Vi rååååkade. Men fan vad
skönt det var!
Nu ska vi laga pastagratäng. Våra magar är hungriga och kurrar som
aldrig förr. Vi har levt på kladdkaka idag bara. Söndagar är lite slappa alltså. Lite.

Film och mys ikväll?
Ja tack.
Pussen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback