Jag kommer att bli Sveriges bästa bilförare

Jag har kört bil idag igen, och jag måste säga att det gick mycket
bättre än förra gången.
Känner mig GANSKA säker på kopplingen,
växlingen och så vidare. Och det är faktiskt riktigt roligt att köra bil!!
Påtal om det, så har vi besällt tid för kursen och synundersökningen.
Så snart är det dags, på riktigt.
Nu undrar ni säkert hur jag kan köra bil om jag inte har gått kursen än,
men eftersom att jag har en pappa som är egen företagare som äger
stor mark, så kan man fusk-köra lite där ;)

Klockan rinner iväg, klockan sju ikväll ska vi börja åka mot Sköldinge.
Har en hel del att fixa innan dess. Men tiden går ju så fort, och det finns
så mycket annat man vill göra när det är helg och allt.

Ska spela lite spel på altan med pappa nu.
Nu jävlar ska jag vinna!! Heja heja Jenny!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback