Påskaftonsmorgon

Godmorgon på er!

Nu ligger jag bredvid en Simon som sover djupt samtidigt som jag av någon
anledning är superpigg?
Kanske för att det är Påskafton? Nejdå, jag vaknade
faktiskt av att jag drömde en otäck dröm. Jävligt otäck! Och jag tackar som fan
att jag vaknade så att ja slapp få reda på hur allting skulle sluta, för det kunde
bara bli allt annat än bra. Jag har hört att man drömmer om det sista man
tänker på innan man somnar, men så kan det verkligen inte vara! Jag drömmer
faktiskt ofta om otäcka och hemska saker och det är verkligen inte vad jag
tänker på innan jag somnar!!

Hur som helst, fick nyss ett sms av mamma att middagen hemma hos henne
är inställd.
Hon hade gått och blivit sjuk den stackaren! Krya på dig mamsen!

Önskar er allesmamans en Glad påsk!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback