Påskkärring? Påskgubbe?!

Jag börjar fundrara på hur jag ska utföra mitt jobb på torsdag. Jag ska nämligen
måla små barn till påskkärringar. Från 10-18 dessutom. Säg mig, hur i helvete ser
en påskkärring ut? Jag googlar och försöker verkligen, vilket jag har suttit och gjort
i 40 minuter nu. Men jag har fortfarande inte hittat någonting bra!

Såhär tråkigt sminkat är det väl inte meningen att dom ska vara? Eller....?
Och vad gör jag om det kommer fram en liten kille som säger: "Jag vill också"
Ska jag då svara: "Klart du ska bli en påskkärring" ??????
Säger man "påskkärring" om en kille också? Eller heter det påskgubbe eller något?!

Det här är fan inte lätt alltså....... Påsk...kärringar i mitt arsle säger jag bara!!


» Mamma

Det heter Påskhare...L

Kram mamma

2009-04-07 // 21:01:02
» JENNY

Ja, det gör det ju :) Haha! Tack mamma.

Vi ses imorgon! Kram

2009-04-07 // 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback