Samtalet vid frukosten

Simon: Vad ska vi göra idag gumman?
Jenny: Jag vet inte. Städa i lägenheten kanske?
Simon: Varför frågade jag ens? Det är ju samma svar varje gång...

Det blev en rolig start på dagen. För det första så förstår jag inte mig själv
ibland. Sättet hur jag tänker. Det är som Simon säger, varför ska vi städa
om det inte behövs städas? Jag tror jag är sjuk på något sätt..

Pappa lagar aldrig mat säger Anne-elise. Vi pratade om det redan igår när
vi åt. Varför är det tjejerna som ska laga mat, egentligen? Så idag blir det
ändring, iallafall en början till förändring. Pappa står där nere och lagar mat
till honom och Anne-elise samtidigt som han dunkar dansbandsmusik!

Jag kanske ska gå ner och knäppa ett kort på honom så får ni se vad roligt
det ser ut
. Haha!! Han försöker ju trots allt! Gulligt ju.

Puss så länge!!


» sara

i mitt förhållande är det alltid stefan som lagar mat ^^ lika så här hemma, då är det plastpappsen som lagar, inte mamma :P

2009-04-11 // 14:15:31

Det blev ju riktigt gott, så han kan ju!!! Bara han vill....eller blir tvingad... :-)

2009-04-13 // 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback