SHOPPINGEN





En mysig luvtröja som är perfekt att ha som en tränings- eller myströja!


Det blev lite dåliga bilder på byxorna. Men det får duga. De är iallafall skitmysiga!
Ett par sådana här skitfula skor fick faktiskt följa med mig hem. Orsaken är att jag
måste ha någonting bekvämt på fötterna när jag står i salongen och jobbar.
♦ Hårspray
♦ Scrub
♦ Handkräm
♦ Fotfil
♦ Hårnålar
♦ Hårtoffsar
♦ 3 hårinpackningar
♦ Ögonfransböjare
♦ Svart kajalpenna
♦ 5 nagellack + borttagningsmedel

Matlådor/frysboxar

4 stycken matbordsunderlägg och 2 stycken ramar

3 jättemysiga tavlor som passar perfekt i köket

Lock som man sätter på plattorna

25 skivor och ett fodral till det.

Krukor och växter till vardagsrummet

Och såhär blev det i köket

Det här var det mesta. Jag är riktigt nöjd faktiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback