Tidsfördriv

1. Tre ord varför du sist spydde? Jag mådde illa
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade på Andra avenyn
4. Vad hände dig 1995? Ehm.. Massor! Vilken dum fråga.
5. Vem fick dig att skratta senast? Pappa
6. Vilken färg är din hårborste? Svart och lila
7. Vad köpte du sist? Glass tror jag det var
8. Vilken färg har du på din tröja? Mörkblå
9. Var förvarar du dina pengar? På banken
10. Hur var vädret igår? Lite småkallt men ändå soligt
11. Vad ser du framemot? Helgen såklart!
12. Snarkar du? Nej, verkligen inte
13. Vad är 15? Siffror?
14. Vilken skostorlek har du? 36
15. Vill du klippa dig? OM jag vill! Therese, hallå hallååååå!
16. Är du över 25? Nope
17. Pratar du mycket? Ja, det gör jag ju
18. Kollar du på O.C? Gjorde förut
19. Har ditt namn ett "x" i det? Jenny Söderlund, nej - tror inte det. 
20. Känner du ngn som heter Steve? Ja, farfar min
21. Hittar du på egna ord? Ja, ibland. Jag och Hanna är ganska duktiga tillsammans
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nejdå
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson C905
24. Vem ringde dig senast? Simon
25. Biter du på naglarna? Har gjort i hela mitt liv, men nu har jag slutat!
26. Har du lockigt hår? Nix
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen planerad för tillfället
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen som är värd att nämnas
29. Hur många gånger har du svurit idag? Vet inte
30. Vilket ord säger du ofta? Ofta, ärligt
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Jajamen!
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Min kärlek!
33. Vad borde du göra nu? Plugga
34. Har du något smeknamn? Jempis, Jämpa
35. Sover du mycket? Ja, att sova är det bästa som finns
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Har inte sett någon
37. När var du sist ute? För några timmar sedan
38. Har du gråtit idag? Nej
39. Är du en glad person? Ja, det är jag verkligen
40. Har du roligt nu? Nej, inte så värst
41. Vad äter du helst? Godis
42. Vem var du med sist? My love
43. Pratar du i sömnen? Nej
44. Vem kramade du sist? Simon
45. Nämn den bästa personen Jenny Söderlund
46. Tycker du om någon just nu? Såklart
47. Vill du flytta? Till Grekland eller något!
48. Hur ofta borstar du tänderna? Morgon och kväll, ibland oftare
49. Är du egoist? Ibland kanske, men det är väl alla... ibland?
50. Gillar du att bada? Jaharu!
51. Skrattar du åt allt? Inte åt allt, men mycket.
52. Vem får dig alltid att skratta? Viktoria Altun! :)
53. Gråter du när du tittar på filmer? Om de är sorgliga så kan det hända



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback