Typisk söndagskänsla

För mig är söndagarna alltid likadana, på sätt och vis. Det känns liksom
i kroppen att det är söndag, och ny vecka imorgon.
Det har alltid varit så.
Jag känner mig alltid söndagstrött, vilket innebär att jag bara kan känna mig
så på just söndagar. Det spelar ingen roll vad jag har gjort dagen/kvällen
innan, om det har varit party eller myskväll.

Man ska nog inte tycka att söndagströttheten är dålig eller på något sätt inte
är bra.
För mig hör det till att känna såhär. Och man vet att söndagskvällarna
bjuder på en thrillerfilm och snacks i soffan under en mysig filt med sällskap.

Söndagar är bra tycker jag. Liksom mysiga på något sätt.
Nu ska jag äta glass med chokladsås




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback