Typisk vårblandning antar jag

Jag är verkligen jättetrött! Höll på att somna på tåget från Norrköping.
Det som hindrade mig var att jag satt mitt emot en skitsnygg kille!!

Han var verkligen so hot! Kände att det inte var rätt läge att börja somna
och ha sig just då. För det första ville jag ju kolla in honom lite, och för det
andra så är man inte speciellt söt när man sover, iallafall inte jag, och
defenitivt inte sittandes. Hoppas inte Simon läser det här... ;)

Var tänkt att jag skulle plugga nu idag också. Men jag orkar inte det!!
Ska ringa min älskling och be honom komma och hämta mig nu så att
jag kan åka hem och lägga mig ett tag, kanske läsa en bok eller så?

Föresten så har jag funderat över en sak idag. Varför går folk runt med
solglasögon när det inte är sol ute? Och varför går folk runt i shorts och
jeansjacka REDAN? Okej om det är sol, men idag har det faktiskt till och
med varit kallt. Blev så full i skratt idag när jag såg Kungsgårdsgymnasiets
heta blandning. Den ena hade en stor Canada Goose jacka medan den
andra hade en kort jeansjacka. Ganska så underhållande, egentligen.
Jag körde iallafall min Fjällrävenjacka, lagom tunn, lagom tjock.
Och jag
vill nog som dom flesta, att solen och sommaren ska komma nu. Men jag
tycker allt att vi kan vänta ett tag med shorts och bara ben...

Jag tror på det här med att man blir vårtrött förr eller senare. Jag gör
verkligen det!
Får väl lägga mig skapligt idag. Men jag får INTE missa
Andra Avenyn som börjar klockan nio! Det får inte ni heller göra!! Ganska
så bra program faktiskt. Håller ni inte med? Jag har iallafall följt det sen start.

Puss och kram.
Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback