Undrar ni om jag har dött? Det har jag iallafall inte!

Hej hallå (Skriver jag och skäms samtidigt)

Fyfan vad länge sen det var jag skrev. Typ tre dagar sedan? Jag förstår
ifall ni undrar om någonting allvarligt har hänt mig, men det har det faktiskt
inte gjort.
Som tur är! Allting är som det ska. Jag har bara varit lat och FÖR
trött för datorn. Men nu ska det inte upprepas. Jag lovar :)

Så nu vet ni det, ni anonyma som undrar vart jag har varit :) I'm here again!!
Är hemma från skolan idag. Har sovit dåligt inatt. Drömt konstiga drömmar och
sånt jobbigt skit. Men jag missar ändå ingenting viktigt idag. Så det är lugnt!

Vet ni vad jag har tänkt på?! Nu är det bara alla nationella prov kvar att göra,
(Nästan alla iallafall. Några är ju gjorda redan) Sen är det juni vilket innebär
SOMMARLOV och LEDIGHET! Så till er alla skoltrötta; Tänk på det!!

Idag ska jag uppdatera som IÅTHELVETE.
Sug på den ni!!
Pusspusspusssspusspusspusspusss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback