Hej allesammans!

Hoppas ni har haft en bra dag, det har nämligen jag haft. Skitbra dessutom.
Jag har faktiskt hjälpt pappa och Anne-elise i trädgården. Du behöver inte tro
på det, fast det är så sant som det är skrivet. Lilla jag har krattat löv och burit
grenar. De har nämligen klippt häcken. Det blev suveränt bra!!

Jag har haft en "Simonledig" dag fram tills klockan fem ungefär. Då tyckte han
att vi skulle göra någonting som piggade upp oss en aning. Så vi tog på oss
träningskläder och åkte ut till Båsenberga och gick/sprang ett varv i motions-
spåret. Varvet är väl på 2,5 km eller något. Så det blev bara en liten bit.

Nu har vi blivit bjudna på grillat hemma hos pappa. Hur gott var inte det på en
skala?! Mums alltså. Nu har min älskling åkt ifrån mig igen. Han ska på bio i
Katrineholm. Vad händer för er del då? Jag ska nog fortsätta dricka på min cola
och sen blir det nog tv och godis i myskläder.

Jag tycker alltid att det är så roligt och komma ut till Båsenberga. Jag har
så himla många minnen därifrån. Hur många år har man inte suttit här och
grillat med sin klass när man gick på Hansjöskolan?

Min söta pojke!!

Titta vad gullig han är hela tiden!! Han sprang före och skrev på marken.
Sen satt han bakom ett träd och gömde sig :)

Här är jag helt slut efter rundan!

Simon också.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback