Utvärdering av hårvårdskvällen

Hejsan hoppsan!

Gud vilken rolig kväll det blev på frisörskolan igår. Jag pappa och Anne-Elise åkte härifrån Vingåker strax efter klockan fem. Och som ni vet skrev jag i något tidigare inlägg att jag skulle försöka få pappa att färga håret, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HANS LIV. Och jag lyckades skitbra!! Jag fick färga håret på honom! Resultatet blev faktiskt väldigt bra och han blev så fräsch utan sina gråa hårstrån. Min snygga älsklingspappa! Hoppas han vänjer sig snart och att han kommer att fortsätta färga håret. För det blir ju verkligen en enorm skillnad.

Nu ska jag lägga upp lite bilder så ni får se...


Först klippte vi håret på honom.


Här blandas det färg för fulla muggar!

En glad Jenny och en nervös(?) pappa! :)

Verkningstiden är över och nu sköljs färgen ut. Försent att ångra sig pappa ;)
(För övrigt så ser man ganska rolig ut när man blir schamponerad)

Anne-Elise fick en inpackning och styling! Toppen ju.

Och klantiga som vi var tog vi inga efterbilder på pappas resultat! Men när han kommer hem från jobbet ska jag slänga in en. Dock så får ni ju inte se hur det såg ut före, men det gör väl ingenting?!

Tack för en supertrevlig kväll iallafall, pappa och Anne-Elise. Toppenkul ju!!


TACK själv! Vi hade jättekul! Superroligt att få gå runt och se var du är på dagarna och vad du gör! Och träffa dina trevliga klasskompisar förstås! Verkar vara en bra skola. Kram

2009-04-29 // 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback