Varför?!

  • Varför bajsar hästar medan dom går?
  • Varför ljuger vänner för varandra?
  • Varför ljuger man över huvud taget?
  • Varför är saker och ting så svårt hela tiden?
  • Varför heter det långfredagen för?
  • Varför firar man påsk?
  • Varför vet jag inte om jag vill fortsätta blogga eller inte?
  • Varför lockar det mig så med att göra videobloggar igen?
  • Varför måste jag skriva det här för?
  • Varför beter jag mig som ett luder just nu?

Hejdå!



jag tycker du ska fortsätta blogga! och dina videobloggar var roliga att kollade på när du hade det!

(:

2009-04-10 // 16:55:49

Klart du ska fortsätta blogga! Det måste du :D Du vet ju hur jag tyckte förra gången du slutade! Videobloggar är jättekul o lockar många läsare så det tycker jag du borde satsa på!



Din blogg är grym.

/ elin l :)

2009-04-10 // 20:49:50
» Alina

Glad påsk! :)

2009-04-10 // 20:52:15

klart att du ska fortsätta blogga! you rock! älskar dig jempaaaaaan! <3

2009-04-12 // 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback