Är det bara jag eller är dom lika som bär?

Jag har tänkt på en sak väldigt lång tid nu. För det första undrar jag ifall det
bara är jag som tycker såhär, och för det andra så känns det som att det
ploppar upp hela tiden så fort jag går in på Intrernet. Jätte lustigt!

Det jag försöker få fram är att jag tycker att personerna på den här E-kontakt-
bilden liknar EnsamMammaSökerAnetteOchRickard ni vet? Paret som blev
förälskade och lyckliga tillsammans!



Erkänn! Visst finns det likheter? Jag blir iallafall tokig så fort jag ser den översta
bilden överallt hela tiden. Den påminner mig alltid om Rickard och Anette!

Haha. Ibland får jag för mig knäppa saker kanske. Men visst fan är det likt?!


» Emma

Killen är den samma på båda bilderna enligt mig, men inte tjejen ;o

2009-08-15 // 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback