Det där med kläder är svårt ibland

I morse ringde väckarklockan 08:30 på grund av att en tripp till Norrköping var planerad. Dock så hamnade vi i Nyköping istället tack vare att partytältet som vi skulle handla på Jysk var slut i Katrineholm. Det var alltså tänkt att vi först skulle till Jysk i Katrineholm och sedan vidare till Norrköping och försöka hitta någon fin klänning till mig som jag kan ha på mig på bröllopet..

Men vad är det vi alltid brukar säga; "Det blir inte alltid som man har tänkt sig" Idag stämde det verkligen men det löste sig iallafall. Allt löser sig, bara man vill!

Inhandlade även en trädgårdsmöbel som ska placeras på min och Simons stora lyxiga balkong! Ett mörkblått bord med fyra stolar blev det. (Bild kommer någon gång)

Nu är det mesta fixat inför bröllopet. Men så kommer vi till det svåraste. KLÄDERNA?! Jag har hittat lite klänningar på Internet men har kommit fram till att det är bättre och försöka hitta någon i någon butik istället, så att man kan prova och så vidare.. Efter någon timmes letande på stan idag så hittade jag en som jag tror blir kanonbra!

Jag är fortfarande lite osäker, men jag ska testa mig fram. Vad tycker ni?

Skorna är jag iallafall jättenöjd med, och även dom hittade jag idag i Nyköping

Enkla men ändå så eleganta

Nu måste jag laga mat till mig och min fina sambo. Och vi ska väl inviga våra snygga möbler ute på altan i kvällssolen antar jag. Hihi! Ha det så bra och släng gärna in en kommentar om klänningen. Jag behöver verkligen hjälp med det här!!

Puss & kram
/ J


klänningen är ju jättefin! <3

2009-08-03 // 22:50:55

Den sitter ju som gjuten på dig, så det var ett bra val!! Skitsnygg!

2009-08-09 // 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback