Det här känns inte riktigt helt okej

God morgon!

Hade jag inte bott tillsammans med min pojkvän så hade jag garanterat
sovit nu i lugn och ro.
Men han har av någon anledning börjat blivit morgon-
pigg och kan inte sova lika länge som jag. Undra om det kan bero på att han
har jobbat precis hela sommaren fram till ifredags? Hans kropp kanske
liksom har ställt in sig på något konstigt vis....(?) Hur som helst, jag sov
jätteskönt på precis alla sätt och vis. Ni vet, när det är alldeles lagom temperatur
i rummet, kuddarna är perfekta att ligga på och man slipper drömma om
någon hemsk våldtäcksman eller om något krig eller något annat snuskigt.
Såklart vaknar Simon klockan 08:00 på morgonen och lägger sig bredvid mig
och spelar tv-spel. (Jacob din jävel, du har gjort honom beroende) Och när
jag vaknar till och blir irriterad så ber han mig somna om för "det där kan inte
störa så mycket" Åhh!! Jäkla pojkvän säger jag bara. En klapp på kinden är vad
du förtjänar just nu. Men jag ska inte. Ska inte göra så.

Istället ska jag försöka somna om ett litet tag..


Puss från en irriterad och TRÖTT Jenny!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback