"Elin" tipsade mig nyss om kakor

Jag vet inte vem "Elin" det var, men någon kommenterade i min blogg nyss
och tipsade om de nya singoalla kakorna som nu finns med lakritssmak!

Och jag visste faktiskt att det fanns en ny smak men ska jag vara helt ärlig så
har jag inte testat dom ännu. Men nästa gång jag är i en matbutik så ska jag
köpa med mig ett paket hem och se hur de smakar.

Är det saltlakrits så är jag ganska säker på att de är supergoda, men är det
sötlakrits så känns det inte så lockande. Är nämligen inte alls så förtjust i det.

Men somsagt, jag ska testa dom iallafall och jag kommer att komma med mina
åsikter här i bloggen. Och tack Elin (vem du nu är) för tipset! Jättegulligt :)

/ J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback