En intensiv sista dag på sommarlovet

God kväll!

Jag har verkligen haft fullt upp idag. Dagen började på gymmet tillsammans
med Hanna och jag är fortfarande mycket nöjd med vår insats. Eller vad säger
du din hurtbulle? ;)

Sedan har jag klippt gräs, duschat och lagt in inpackning i håret, klippt pappa,
klippt Simon och tränat frisyrer på Anne-Elise. Nu är jag heeelt slut!!

Imorgon börjar jag skolan igen och det är med blandade känslor. Faktiskt så
ska det bli väldigt roligt och skönt att komma igång med rutinerna igen! Och
jag saknar mina frisörbrudar grymt mycket, så hörreni, räkna med en stor
bamsekram av mig imorgon!! Men sen är det ju det här med tidiga mornar
eftersom att jag reser fyra timmar om dagen, men med rätt inställning så
löser det sig precis som förra läsåret!

Nu måste jag hem till lägenheten och fixa inför morgondagen innan det är
dags för bädden.
Hoppas ni mår bra!!

Puss & kram
/ J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback