En irriterande mobilrubrik

Åh, vilken härlig dag det är i Vingåker idag! Soligt och varmt. Så underbart!
Jag har en till underbar sak att berätta här i bloggen - Jag ska inte jobba en enda
dag till den här sommaren! Nu är jag ledig fram tills skolan börjar och det känns
så bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Grattis till mig.

Igår efter jobbet for jag till Nyköping och kom hem vid halv elva på kvällen.
Nice att komma iväg lite och ibland tycker jag faktiskt om impulsgrejer!

Jag har även en mycket tråkig och irriterande sak att berätta denna somriga dag
i augusti. Igår lämnade jag in min mobil på lagning för tredje gången på väldigt
kort tid. "Det kommer att ta minst tre veckor innan den är klar" Kul. Jävligt kul!

FELBESKRIVNING
- Betterikapacitet dåligt
- C knapp fungerar ej
- Hänger sig i menyer
- Lyder ej på tangenter
- Rutan med betterikapacitet och serienummer poppar upp ofta
- Lurknappen upptagetkopplar när man svarar

Som ni ser mina vänner så är den ganska så sönder min lilla älskling.
Irriterande och jäkligt tråkigt att nu få leva med en gammal sunken Samsung
i minst tre veckor. Ibland hatar jag verkligen elektroniken.

Over and out
/ J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback