En myssöndag

Hello!

Jag har sagt det förut och jag menar det verkligen - Det känns i hela kroppen
att det är söndag. Man är liksom seg och springer runt i myskläder. Varje söndag
verkligen! Så är det iallafall för mig och har i stort sätt alltid varit.

Den här sista lediga söndagen i augusti innan skolan drar igång har spenderats
tillsammans med Simon och Isabell
. Vi har suttit och spelat UNO i flera timmar
nu. Skitroligt och ett mycket underhållande spel. Plus att vi räknade poäng och
sånt nu. Svårt och förklara, men roligt var det! Och jag kom inte sist iallafall ;)

Nu ska jag hem till lägenheten tillsammans med min lilla plutt. Vi ska baka bröd
och klippa hans hår lite grann. Ikväll kanske vi popar popcorn och kollar på någon
bra film tillsammans. Vore ju en mycket mysig avslutning på en mysig dag!  

Hoppas ni mår bra.
Det gör vi!

Take care everyone
/ J


» Mamma

Du poppar väl på riktigt sätt, i gryta alltså...L

Och sen med grillkrydda, inte salt...kom ihåg vad jag lärt dig...L



Kram Mamma

2009-08-16 // 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback