En solig morgon

Godmorgon alla morgonpigga höns!

Jag har precis avslutat en kanonbra start på dagen tillsammans med Simon.
Vi har ätit frukost i morgonsolen på balkongen med ägg och annat smarrigt. Enligt
mig är frukost den godaste måltiden på dagen. Jag älskar ju mackor och sånt!


Vi får hoppas att det är så som alla säger, att en bra start på dagen leder till en
fortsatt bra dag.
Jag ska nämligen in till Katrinehom och jobba i fyra timmar. Och
jag ska inte göra vad som helst, utan jag ska stå på stan, på torget och sälja glass.
Hmr. Jag säger varken bä eller bu om det...

Vill även passa på att tacka min underbara syssling en gång till för att hon ändrade
min boggdesign. Den andra såg ju för jävlig ut! Har planer på att byta till en annan
bild, men det gäller ju att ta nya först. Men det kommer en vacker dag ska ni se!
Tack iallafall Josefin!


Förresten, vilket härligt väder det är idag! Fast det beror ju bara på EN enda sak
- Jenny Söderlund ska jobba!!

Ha en bra dag allihopa!
Puss&kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback