Första skoldagen är avklarad

Hej hallå!

Första skoldagen i årskurs 2 är nu avklarad. Började åka från Vingåker klockan 09:30 imorse och började klockan 13:00 i Norrköping. Segt. Men det är sånt som man får leva med om man pendlar! Hur som helst så har första skoldagen gått bra. Inte för att vi gjorde så mycket, vi fick lite information, lite papper, information, papper och lite mer papper. Det var iallafall jättehärligt att träffa mina favorittjejer igen!! Det är förstås Cicci, Viktoria, Jessika och Elin jag menar :)

Hann köpa med mig lite saker på stan idag, dock inte allt jag behöver inför detta läsår. Resten får jag ta imorgon!


Och här är schemat som gället. Intensivt och tufft! Att sluta sent suger verkligen...


NUUUUUUU BÖRJAR ALLVARET! Upp tidigt varje morgon :) GREEEAT

2009-08-18 // 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback