Jag avskyr att vara "Internetlös"

Hej!

Jag vill ha Internet hem till lägenheten nu. NU. NU. Nu! Men det går segt på
den fronten. Det blir liksom aldrig av och jag hatar det! Men nu jävlar!

Praktiken gick skitbra igår! Klippte och färgade hela dagen. Slutade vid sex,
åkte hem och bytte om lite snabbt sen kom Hanna hem till mig och vi for till
gymmet och körde ett grymt jobbigt gympapass. Styrke/step hette det och jag
kan lova er att svetten RANN över hela min kropp. Underbart skönt efteråt.

Vad annars? Fick lön idag.
Jag och Simon ska ha en kväll för varandra ikväll. Det var länge sen vi åt
tillsammans till och med. Jag kommer hem sent på dagarna, han umgås
med kompisar, jag tränar ibland och så vidare.. Men ikväll ska vi ta tag i det!
Han ska laga maten och sen ska vi sitta och prata med tända ljus och lätta
våra hjärtan för varandra. Jag behöver råd om lite saker, och han med
säkert. Det är liksom så vi fungerar tillsammans. Vi finns och hjälper varandra.
En underbar känsla ska jag säga er! Jag kommer alltid att älska honom

Nu ska jag umgås med mina frisörbrudar!
Puss på er




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback