Jag känner mig redan fräschare

Hej på er!

Sitter just nu med färg i håret vilket känns otroligt skönt. Anne-Elise ställde
upp och la i toningen i mitt hår. Det är ju så satans svårt själv när man kommer
bak till nacken och det, plus att det är hur skönt som helst att bli lite ompysslad
i håret. Känns som att jag inte riktigt hinner med mig själv på den biten längre.
Har så mycket och göra i skolan, plus att jag klipper ganska mycket hemma..
Men jag saknar det! Jag trivs så bra med mig själv när jag känner mig fin i håret!!


Nu är i stort sätt allt köpt inför ett intensivt läsår i skolan. Känner mig laddad
och ska fan i mig klara det här utan problem. Jag har kommit på att det faktiskt
handlar om att prioritera. Vill man bli något duktigt och framgångsrikt så måste
man prioritera bort saker som bland annat; Tv-program på kvällarna, att festa
varje helg, tränigen, umgås med kompisar varje dag, sena kvällar osv..
Ni fattar grejen va? Det gör i alla fall jag! Jag har läger under kontroll (än så
länge) men jag vet att jag kommer att klara det här utan problem! Jag vill ju bli
en duktig och engagerad frisör! Världens bästa liksom.

Nu ska håret starx sköljas ur.
Känner mig som sagt redan mycket fräschare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback