Jag spyr verkligen på skiten!

Här ligger jag, i myskläder och toffs mitt på huvudet med en pojkvän bredvid
mig som gapskrattar och tittar på TV.
 Jag har undrat ungefär 82876376 gånger
vad som är så kul!? Han har förklarat att han kollar på Scary Movie och hur otroligt
roligt det är. Men hallå, seriöst?! Det går ju inte att skratta när man kollar på de
filmerna! De totalt suger och är så otroligt fjantiga!!

Jag hade önskat något mer normalt att titta på. Det går ju inte ens att FÖRSÖKA
förstå sig på Scary Movie trots att Simon hela tiden säger "Men Jenny, kolla nu,
du kommer att skratta ihjäl dig." Jo jo eller hur!! Patetiskt.


"HA HA HAHAHA" låter Simon, och jag mest suckar och stör mig på detta.

FUCK SCARY MOVIE.
Jag pissar och spyr på skiten.

Förlåt, men jag gör faktiskt det.
Over and out!


då är vi två!

förstår inte skämten ett dugg! =S

2009-08-16 // 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback