Kvällen kan inte bli bättre

Söndag igen! Det är sjukt vad fort veckorna går egentligen. Är hur trött som
helst tack vare att vi gick upp klockan fem i morse. Tackar gudarna för att det
är film och mys som står på schemat nu hela kvällen! Hade absolut inte orkat
med någonting annat.

Imorgon börjar praktiken igen. Jag har saknat det! Man lär sig så mycket när
man är ute på en riktig salong och arbetar plus att det är mycket roligare!
Ska till en ny salong i år. Blev inte den som jag var på förra året. Är lite spänd
och nervös på ett bra sätt. Men sånt hör väl till?
Emma kommer till salongen imorgon och då ska jag klippa och färga henne,
sedan är det farmors tur att bli klippt. Så jag har och göra iallafall! Kanon ju.

Somsagt, film och mys resten av kvällen/dagen. I just love it!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback