Livsutvecklingen i bilder

Hanna har intalat mig att vi inte kan hålla på såhär längre! Vi måste skaffa oss
ett bättre liv, så vi har någonting vettigt att göra förutom att sitta hemma och nörda
vid datorn bland annat. Nu jävlar har vi bestämt oss att ta tag i det här!


Det är ju såhär att träna utan mål är värdelöst. Det har vi kommit på! Därför har jag,
Jenny Söderlund kommit på ett mål till både mig och Hanna. Jag är TAGGAD på
det här ska ni veta! Jag kan inte sitta stilllllllllllllll.

SE BILDEN NEDAN!

Om två år kommer vi att se ut SÅHÄR.

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!


» hanna

hahahahhaha :P klockrent

2009-08-15 // 13:43:25
» Emma

Rätta takten sista kvarten girls :D

2009-08-15 // 13:51:14

Hihi, jag väntar med spänning på resultatet :-)

2009-08-23 // 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback