Nu är det dags att uppdatera er lite!

Hallå!

Det var ett tag sen nu. Ett bra tag sen jag satt här och skrev. Det känns som
vanligt lika trist och det här med att skaffa Internet till lägenheten är en grej
som ska tas tag i redan idag. Inte imorgon. Idag!

Jag har iallafall haft det riktigt trevligt de senaste dagarna då jag inte har suttit
här och skrivit. Jag kan inte säga annat än att helgen var totalt helgrym och fräck
på alla sätt och vis! Jag är helnöjd! Dock är tvådagars liiiite för jobbigt enligt mig.
Fast jag skiter i  det, det var lätt värt det! Utan tvekan. Bilder kommer då Hanna
orkar skicka!


Jag och Hanna tog oss i kragen och gick till gymmet i måndags. Det är nämligen
tänkt att vi ska börja ta tag i träningen tillsammans och göra det till en rolig grej som
vi ska försöka orka med ungefär tre dagar i veckan. Men ärligt talat så tror jag på oss!!

Somsagt, mycket har hänt men nu orkar jag inte skriva mer. Har ju några olästa
inlägg på bloglovin som jag ska läsa igenom. Jag återkommer med mer skvaller!

PUSS SÅ LÄNGE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback