Nu är jag pigg och glad igen


Så glad att jag bjuder på en bild på mig när jag är alldeles nyvaken!

Åh, äntligen känner jag mig utvilad. Fast jag hade kunnat sovit ett litet tag till om
inte klockan ringt. Men nu ska jag inte klaga, jag somnade ju om iallafall trots att
jag var uppe i varv som en galning tack vare hans jävla tv-spel! Haha, nej då.

Pigg, glad och frukosten i magen. Nu kan min dag fortsätta på ett bra sätt hoppas
jag. Har lite planer tillsammans med Hanna som bör utföras, så annat än bra
lär det ju inte bli. Bäst att passa på innan skolan börjar igen. Inte långt kvar nu!

Nu ska jag sjunga tillsammans med Backyard Babies som spelas ur mina
högtalare för tillfället. Dregen make me crazy!!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback