Resultatet av jeansen

God kväll!

Jag vet, jag vet att det blev en lång "1½ timme" Förlåt till er som väntat! Men det kom lite saker emellan. Bland annat en mysig middag, brudfrisyrsträning och godisätande i soffan tillsammans med underbara människor! Så det så.

Såhär blev iallafall jeansen.. Och Hanna du vann såklart som gissade rätt först!


Nå, vad tycks? Lite coola blev dom väl ändå!

Skulle vara trevligt om lite fler än två käftar yttrade sig när jag frågar om någonting. Speciellt med tanke på att ni är betydligt fler som läser! Ni suger på att kommentera och det vill jag att ni ska veta om. Ni är värdelösa på den fronten! Ursäkta mitt språk. FY HUNNA! Fyfabian.

Nu skiter jag i det här. I er. Godnatt då


Jag tror att du ska göra shorts! Jaha, det var tydligen för sent att gissa! ;) Moah ha ha!

2009-08-15 // 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback