Stockholmsresan i massvis med bilder

Hej alla sötbollar!

Min dåliga uppdatering de senaste dagarna beror självklart på att jag varit i
Stockholm från i torsdags fram till igårkväll då jag anlände till lilla Vingåker igen!
Jag har alltså umgåtts med mamma och lillasyster i några dagar nu.  Vi har hunnit
med väldigt mycket under de här dagarna i huvudstaden.

När vi kom till Stockholm i torsdags överraskade mamma oss med en Tomas
Ledin biljett på skansen.
(För er som inte vet det så är vi uppväxta med honom,
jag och Isabell. I torsdags var det 11:e gången vi var på honom live)
Hur som helst, konserten var hur bra som helst. Mycket folk, bra drag och vi stod
längst fram! Och jag ÄLSKAR överraskningar! Tack mamma.

Jag har såklart shoppat massor också, och bilder på det kommer imorgon. I lördags
var det sista dagen och Prideparad i Stockholm. Det är också en tradition för mig, att se
paraden. Hur coolt som helst och jag är absolut inte annat än FÖR homosexuallitet!
All kärlek är kärlek - Kom ihåg det!!

Orkar inte skriva mer, utan nu får bilderna tala för sig själv. Enjoy!!



Tåget till Stockholm var kraftigt försenat, så vi fördrev tiden på bästa sätt!

Vi posade framför kameran i samband med ett toalettbesök efter den asiatiska buffén.
Och ser ni att luften under min superstora tröja ser ut som en gravid mage?




Det är så vackart på Skansen. Det var bara solen som fattades!

Fick inga bra bilder från konserten. Men somsagt, trots att Tomas nu passerat 57 år så är han
riktigt bra och det kommer jag nog alltid att tycka. Han är speciell för mig!!

Nu är jag trött! Kanske visar er bilder från paraden imorgon. Om ni har tur! För ni som
inte var där missade något riktigt stort och bör åka dit nästa år! Jag längtar redan dit.

Hörs imorgon.
Natti natt natt
/ Jämpa ♥


» Mamma

Tack själv, jag han är en riktig goding, våran Tomas. Nu får vi vänta ett år till nästa parad, det det är värt!!! Kram mamma.

2009-08-03 // 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback