Två helnöjda grisar

Hej hallå!

Dags för en uppdatering efter en heldag bestående av diskning och städning
i lägenheten.
Men nu börjar det bli så gott som helt färdigt. Bara hyllor och tavlor
som ska upp på väggarna och lite småsaker som ska inhandlas till inredningen.
Känns så bra! Och jag är så nöjd!

Inatt var det första natten vi sov i vår nya lägenhet, och det gck hur bra som helst.
Har sovit som en stock och det har Simon också gjort. Han gick upp klockan sex
i morse eftersom att han hade en arbetsdag framför sig, och vet ni vad min gullegris
gör klockan sex på morgonen? Jo, sitter på balkongen och äter frukost. Hih! Inte
bara jag som är överlycklig över den! Det är tydligt det.

Nu ska jag kolla facebook och lyssna på musik.
Be right back.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback