Update

God kväll!

Jag ska bara meddela att det verkligen känns i kroppen att skolan är igång
igen.
Det är en speciell känsla som inte går att beskriva.. Man är liksom trött
och hängig i kroppen men så är det någonting mer. Som inte går att förklara
som sagt.

Igårkväll bjöd Simon mig på bio. Vi såg Linje 123 Kapad och den var så
spännande  så det var sjukt! Enormt bra film. Bästa på länge! Vi hade en
skitmysig kväll tillsammans. Var så länge sen vi var på bio, det är ju verkligen mysigt!!

Idag har vi haft en städdag i lägenheten. Vi har lyssnat på musik, ätit godis
och sprungit runt i myskläder. En sån här dag är det faktiskt roligt att städa och
sånt! Jag står verkligen fast vid att det blir vad man gör det till. Så nu är det
mycket fint och fräscht i vår lya! Det känns så bra. Vi är bra!

Nu ska jag fixa lite saker!
Over and out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback