För dig som orkar..

50  frågor:


Utseénde

1. Vilken ögonfärg har du? Blåa
2. Hur lång är du? 165 cm
3. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun
4. Långt eller kort hår? Lagom
5. Piercingar i anisktet? Nix
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? Mina är redan fina
7. Hur lång skulle du vilja vara? Som jag är
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? Lite mörkare, dags för färgning snart!
9. Vill du ha kort eller långt hår? Lite längre
10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart? Eventuellt tungan, men jag vet inte.

Senaste du
11. Åt: Macka
12. Drack: Oboy
13. Smset du fick och vad de stod: Orkar inte kolla nu ;p
14. Smset du skrev och vad du skrev: Samma svar
15. Sa: "Hejdå"
16. Kramade: Simon
17. Kysste: Simon givetvis
19. Du spydde: Hm, det minns jag inte.
20. Du skrattade: Igår

Kärlek
21. Är du singel?
Nej! Jag har ju min plutt
22. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då? Simon
23. Gillar du någon just nu? Ja!
24. Är detta ett seriöst förhållande? Väldigt
25. Vill du vara singel? Absolut inte!
26. Vill du gifta dig? Jajamen!
28. Vad är de bästa med din kille/tjej? Det finns mycket!!
29. Vill du ha barn med honom/henne? Ja, det vill jag. Men inte just nu.
30. Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år i november
31. Är han/hon snygg? Snyggast!

Vänskap
32. Den som vet mest om dig?
Simon faktiskt. Eller Hanna
33. Den vän som du har känt längst? Hanna
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? Båda
35. Någon du saknar att umgås med? Oj, det finns många
36. En av dina bästa killkompisar? Förutom Simon - Pontus kanske
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig? Jessika, Elin och Viktoria
38. Den du har mest minnen med? Måste nog vara Hanna!
39. Bra vänner du inte träffar ofta? Alldeles för många nu när jag tänker efter
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? JA!

Övrigt
41. Musiksmak: ROCK!
42. Sport: Favorit? Volleyboll
43. Galen eller lugn: Beror på tillfälle
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Njae
45. Dricker du alkohol varje helg: Nej!
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: Trosor & bh
48. Vad tänker du på just nu: Inget speciellt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback