(Rubrik saknas idag)

Ligger och tuggar på en godisbit och har precis avslutat min skrattatack som
Lasse Karlsson gav mig (Kolla youtube-klippet nedan) Han är fan grym alltså!

Har umgåtts med Pappa, Anne-Elise och Simon ikväll. Vi åt tacos tillsammans
och nu har jag övat brudfrisyren på bruden! Vi känner båda två att det kommer
att bli hur bra som helst. Elegant och romantiskt. Perfekt ju!

Skolveckan är över och nu väntas en fullspäckad helg. Fredagskvällen är nu
snart över så; CHECK! Imorgon ska jag tvätta kläder, baka chokladmuffins,
fixa naglarna och träffa familjen i stan. På söndag fyller jag år. 17 hela år. Då
ska jag åka tillbaka till Vingåker efter en övernattning hemma hos mamma,
och då blir det såklart kalas för fulla muggar! Jag ska bjuda gästerna på
tårta, chokladmuffins och ballerinakakor. Visst låter det smarrigt? Och så ska
jag få öppna paket också (förhoppningsvis) Hihi. JAG ÄLSKAR SÅNT! Fortfarande.
Jag blir som ett litet litet barn. Överraskningar kommer alltid att vara bland det
bästa som finns enligt mig! Tveklöst.

Förövrigt så gick det alldeles utmärkt med permenentkunden idag. Och det
gick faktiskt ganska bra att avsluta veckan med tre timmars matte. Kan kanske
bero på att jag hade godis och coca cola som hjälp? Men den här gången
var det faktiskt Jessikas fel och inte mitt!

Kolla detta avsnitt med Lasse Karlsson. Du kommer inte att ångra dig!!
Han är skitgrym verkligen och han kan sin grej! Kvalitet så in i norden.


"då måste jag nog få se på körkortet, nej jag får inte låna ut de" HAHAHA!

2009-08-30 // 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback