Skolupdate typ

Ligger utslagen i sängen och är så trött att jag knappt orkar röra mig. Skolan
gör mig verkligen trött på riktigt. Eller inte skolan, utan dessa tidiga mornar och
resorna varje dag. Påtal om skolan så går det faktiskt väldigt bra. Och förutom
tidiga mornar och långa resor så är det givetvis väldigt roligt! (Hur det nu än låter)
Men jag tycker faktiskt det! Jag tycker om att lära mig saker och dessutom få
beröm för det jag gör osv. Skolan är viktig och jag förstår mig inte på människor
som skolkar och skiter i skolan och jag förstår mig verkligen inte på människor
som går hemma hela dagarna utan något jobb. Jag skulle dö!!

Började med individuella valen idag, och jag personligen valde matte och
engelska B. Lite klurigt, men väldigt nyttigt att ha läst. Det gäller att kämpa!

Fredag imorgon och skoldagen börjar med kundpass. Jag har en permanent-
kund. Det ska nog gå bra. På måndag är det praktik igen. Jag längtar!

Har förresten shoppat en hel del den här veckan. Har inte tagit bilder tack vare
att min mobil fortfarande är inne på lagning. It makes me crazy!! Men det kommer.
Jag kan ge er en ledtråd och det är att jag bland annat äger höstens fräckaste skor!

Nu ska jag gå.
HEJDÅ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback