Varför gör ni inte som jag?

Jag ska ge er tipset som Hanna gav mig - Skaffa bloglovin! Ungefär en tiondel
av er prenumererar på min blogg, ni andra går in varje dag iallafall. Ni gör det
väldigt jobbigt för er, det har jag lärt mig sen jag skaffade Bloglovin. Det är hur
enkelt och smidigt som helst! Orkar inte förklara hur det fungerar utan det får ni
läsa er till på www.bloglovin.se


Fixa det här på en gång hörreni! Jag lovar och svär att du kommer att älska det.
Bloglovin är faktiskt riktigt bra. Riktigt bra!


» elin

har läst att du älskar lakris, visste du att det fanns ballerinakakor fast med lakris fyllning? finns nog i närmaste affär.. eller där jag såg var på konsum. =) tips

2009-08-06 // 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback